poniedziałek, 19 sierpnia 2019

Witajcie!

Kochani Lalkowicze, od dłuższego czasu oglądam Wasze blogi i dziś postanowiłam dołączyć do tego fascynującego świata . Już jakiś czas zbieram lalki. Mam kilka( no...kilkanaście pewnie...:) porcelanek, Barbie, lalki w skali 1:12. Mam nadzieję, że uda mi się je wszystkie Wam pokazać. Muszę jednak przyznać, że moje serce skradły Sindy od Pedigree i dziś pokazuję moje Balleriny. Moje trzy gracje. Uwielbiam te pucułowate pysie, mam nadzieję, że Wam też się spodobają. Pozdrawiam.




11 komentarzy:

  1. Witaj, Martyno w świecie
    fantazji, pasji i radości!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe przywitanie! Pozdrawiam Cię gorąco!

      Usuń
  2. Miło Cię widzieć w lalkowo-blogowej sferze. :)
    Sindy są urocze, mają tak urocze buźki. Pięknie się zaczyna, czekam na następne. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Martynko! Fajnie, że znalazła się następna osoba lalkowo zakręcona. Mam nadzieję, że będzie Ci się podobać w blogowym świecie i w krainie lalek. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj w lalkowej blogosferze! Masz świetny gust i lalki, które bardzo chce się oglądać! Będę stałą czytelniczką!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, zapraszam i dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj :)
    Piękne te Balleriny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie urocze Jezioro Łabędzie! Nigdy nie miałam Sindy, ale podoba mi się jej słodka buźka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hola desde España, yo también soy admiradora de Sindy :-)
    Tener un blog es muy divertido, me hago seguidora.
    Saludos.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sindy! Bardzo lubię te laleczki, a mało osób pokazuje je obecnie na blogach. Cieszę się, że to właśnie od nich zaczęłaś swoją przygodę z blogosferą!

    OdpowiedzUsuń