środa, 11 listopada 2020

Domek Państwa Ott cz.3 kuchnia

 Witajcie, dziś chcę Wam pokazać kuchnię w domku państwa Ott. 


Jest, jak reszta domu utrzymana w odcieniach bieli i różu.


Nad zlewem ułożyłam prawdziwe kamienne płytki. Meble pomalowałam na biało i dodałam kwiatowe akcenty.




Nad kuchnią powiesiłam zestaw kuchennych łyżek, widelców itd. Spójrzcie na zmiotkę i szufelkę stojące za kuchnią.


Tą śliczną półeczkę również przemalowałam na biało, dodałam różane dekoracje tyłu szafki i ustawiłam naczynia oraz pojemniki, które również sama przemalowałam.



Lodówka jest ze mną ok.25 lat. Tak, to prezent od mojej mamy, gdy byłam małą dziewczynką. Pamiętam, gdy kupowała mi ją w małym sklepie z zabawkami, jednym z dwóch w naszym mieście w tamtych latach. Bardzo mi się podobała, zwłaszcza, że miała w środku wyposażenie, a z tyłu lodówki znajduje się pojemnik, do którego wlewasz zimną wodę i lodówka chłodzi...😁

Pod oknem dodałam mały stolik z wazonikiem, książką kucharską, tacą i paterą na ciasto.





No i czas na posiłek 🥐🥐🥐

Napiszcie, proszę, jak sie Wam podoba. Może cos zmienić, dodać? Dajcie znać w komentarzach. Wszystkim, którzy tu zaglądają, ogromnie dziękuję i pozdrawiam ❤



11 komentarzy:

  1. Super kuchnia:) Lodówka chłodzi a do tego ma tyle lat i jeszcze działa - wow! Brakuje mi tylko zegara na ścianie:) Ale co kto lubi - u mnie musowo w każdym pomieszczeniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, dziękuję, słusznie 😁 zegar musi być, więc powieszę

      Usuń
  2. Mnie się bardzo podoba. Jak widać właścicielkom kuchni też, bo maja bardzo zadowolone minki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te detale! Półka zwłaszcza przykuła moją uwagę. I te maleńkie kieliszeczki...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zachwycona tymi wszystkimi detalami! Tyle pięknych rzeczy stworzyłaś- ta półeczka! WOW!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ściereczki brakuje:0) i może miseczki dla zwierza?
    Cała kuchnia jest prześliczna, jasna i praktyczna :0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem zauroczona - nawet miotła w kącie!!!

    OdpowiedzUsuń