niedziela, 11 lipca 2021

Moja Calineczka OOAK

 Witajcie, witajcie! 馃榿 Dzi艣 przedstawi臋 Wam mojego skarbusia- Calineczk臋, kt贸ra ma ok. 6cm wzrostu 馃槈 Dziewczynka jest wspania艂ym dzie艂em Urszuli Nardello             ( dzi臋kuj臋, Urszulo!!!馃槝)   : tu mo偶ecie obejrze膰 jak powstawa艂a http://ulla6-ullasooakclaybabysandmore.blogspot.com/2015/09/calineczka-i-nowe-ubranka.html?m=1  Mieszka ze mn膮 ju偶 d艂ugo, bo od 2015 roku, ale jako艣 nie mia艂am wcze艣niej mo偶liwo艣ci i okazji, 偶eby j膮 pokaza膰. Dzi艣, na potrzeby sesji, zamieszka艂a przez chwil臋 w domku pa艅stwa Ott. Popatrzcie na zdj臋cia i podziwiajcie moj膮 Kruszynk臋. 

Pozdrawiam ciep艂o 馃槏









6 komentarzy:

  1. Jejciu! Jaka s艂odzinka z niej. I jakie ma 艣liczne ciuszki. Przecudna!

    OdpowiedzUsu艅
  2. 艢liczno艣ci. Od dawna podziwiam dzie艂a Uli. :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Nigdy nie by艂am entuzjastk膮 lalek-maluch贸w, ale te Uli s膮 jedyne, kt贸re mnie urzekaj膮 <3

    OdpowiedzUsu艅
  4. Ulka ma z艂ote r臋ce i jest niesko艅czenie cierpliwa! Ten s艂odki Maluszek jest tego efektem :)))
    Pi臋kna, spokojna, delikatna sesja ♥

    OdpowiedzUsu艅
  5. No i co naj ani nie p艂acze ani nie siusia:))
    Fajne zdj臋ci膮, zw艂aszcza te z misce mi sie podobaj膮

    OdpowiedzUsu艅
  6. bobasek do schrupania -
    zauroczy艂 mnie r贸wnie偶
    jego szyde艂kowy kr贸liczek

    OdpowiedzUsu艅