sobota, 28 grudnia 2019

Sindy Ice Skating

Witajcie! Dziś, w świątecznym nastroju wita się z Wami Sindy w ubranku Ice Skating z 1968 roku. Zdobycie tych ciuszków nie było łatwe. Całymi tygodniami przeglądałam ebay, żeby je upować no i się udało. Ciuszki nie są może w idealnym stanie, ale biorąc pod uwagę ich wiek- mają 52! lata, w sumie jestem zadowolona... Sindy czeka na śnieg i lód, żeby poszusować na lodowisku, ale nie wiem, czy się doczeka w tym roku;) . Mam nadzieję, że lalka się Wam podoba. Pozdrawiam :)




6 komentarzy:

  1. Fajnie że udało Ci się zdobyć te ciuszki. Lalka ładnie się w nich prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niełatwo zdobyć takie rzeczy. Super, że Ci się udało. :)
    Śliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna <3 Ja mam tylko kilka Sindy w oryginalnych strojach i to tylko te najbardziej znane ;) Ale i tak kocham.

    Gratuluje <3

    OdpowiedzUsuń
  4. oczywiście, że podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ... a łyżwy też ma?
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń