wtorek, 31 grudnia 2019

Sindy Pedigree 2019 podsumowanie:)

Witajcie, zgodnie z obietnicą dziś podsumowanie kolekcji Sindy Pedigree. Pierwsza taka lalka, od której cała miłość się zaczęła trafiła do mnie dokładnie 21 listopada 2018 roku. I tak wszystko się zaczęło. Łącznie mam 15 takich pannic w strojach:
1.Feeling Fit
2.Mix&Match zimowe ubranko
3.Cherry pop
4.Candy stripes
5.Sweet Dreams
6.Pop singer
7.Autumn leaves
8.Outward bound niepełny
9.Ice Skating
10.Funtime
11.Well suited
12.High Energy- ulubienica ;)
13,14,15 ballerinki.
Uff, no całkiem sporo. Ale coś jest w tych Sindusiach, że chce się jeszcze jedną i kolejną i następną... Też tak macie? Pozdrawiam kochane lalkomaniaczki i życzę Szczęśliwego Nowego Roku!









10 komentarzy:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku i powiększenia kolekcji o kolejne piękności. Mam dla mojej taki kombinezonik szary w paski, ale kupiłam go w SH oddzielnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piekne <3
    Szczesliwego Nowego Roku <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne te Sindusie!
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. O Sindusie to "zaraza" stadna- jedna zwołuje następne koleżanki i nie wiadomo kiedy na półce robi się 40 dziewcząt :) Śliczny zbiór! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczęśliwego Nowego Roku!
    Piękna kolekcja!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tak samo jeśli chodzi o Pamelki :)
    Szczesliwego Nowego Roku!! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kolekcja.:) Pomyślności i udanych łowów lalkowych.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie Cię rozumiem :)
    wszystkiego dobrego ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Cóż za imponująca kolekcja! Gratuluję, wszystkie lalki są cudowne, nie potrafię wybrać najpiękniejszej, bo najpiękniej wyglądają wszystkie razem :)

    OdpowiedzUsuń