niedziela, 30 sierpnia 2020

Barbie 1966

 Witajcie kochani, mam taką oto Barbie:

 
Jest sygnowana na dole pleców Mattel Inc 1966 Malaysia, na głowie Mattel Inc 1976. I teraz pytanie: widziałam, że często ta lalka opisywana jest jako "rare" unikatowa, kolekcjonerska, vintage. Czy tak naprawdę jest? Ja nie zbieram Barbie, mam kilka, ale jakoś szczególnie się nie znam i Was proszę o pomoc. Jakie powinna mieć ubranko oryginalne, jakie buciki? Podpowiedzcie coś, a ja wrzucam kolejne zdjęcia, bo lala tak czy siak jest urokliwa, prawda?




Pozdrawiam 😍






9 komentarzy:

  1. To jest Schooltime fun Barbie z 1994 r. To nie jest jej oryginalna sukienka. Nie jest to też żaden kolekcjonerski rarytas. Możesz ja znaleźć tutaj
    https://www.barbieworld.it/anni%2094.php

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam się te lalki zagościły w naszym domu jakieś 20 lat temu😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna zdobycz lalkowa. Serdecznie gratuluję pannicy :-)

    OdpowiedzUsuń