niedziela, 15 września 2019

Siostrzyczki

Witajcie, dziś przed Wami śliczne siostry bliźniaczki- czyli dwie laleczki Petra.




Dziewczyny przywędrowały do mnie jakiś czas temu z SH, to znaczy znalazłam je w pudle z zabawkami. Nie miały oryginalnych strojów, więc postanowiłam sama coś wykombinować. Kupiłam bezowatą suknię dla lalek typu Barbie i przerobiłam na dwie podobne. Z internetu dowiedziałam się, że lalki Petra często ubierane były w różowe, bezowate stroje. Jedynym oryginalnym elementem był kwiatek we włosach u jednej lalki, a u drugiej - kolczyki.





Są śliczne, prawda? Według mnie mają bardzo słodkie twarzyczki.


 Dzięki za odwiedziny, pozdrawiam :)



16 komentarzy:

  1. Urocze! Jak dobrze, że znalazły u Ciebie ciepły kąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje Petry w różowych bezach wyglądają bardzo ponętnie. Też mam taką Petrę, a ostatnio udało mi się kupić jej oryginalny strój na innej lalce. Jak Cię ciekawi jej historia, to zaznacz u mnie na zakładce Anjelica. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pogardziłabym taką Petrą. Bardzo udane ciuszki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem fanką tych lalek, ale trzeba przyznać, że są bardzo urocze :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem urocze :) choć nie jestem ich fanką

    OdpowiedzUsuń
  6. NO conocía a Petra, pero te han quedado preciosas con esos vestidos.
    Saludos.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sympatyczne mają buzie, ich makijaż oka trochę przypomina mi moją Nurse Whitney. Ładnie je obszyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaraz, zaraz - jak z jednej sukienki zrobić dwie? Poproszę o tutorial! To bardzo zacna umiejętność (cudowne rozmnożenie) :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię Petry! Twoje są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie są śliczne! Te różowe sukienki świetnie do nich pasują. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam w swojej kolekcji jedną Petrę, ale na razie jest nieskończona.
    Twoje panny wyglądają super w nowych ciuszkach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pysiałki mają przesłodkie - taaak!!!

    OdpowiedzUsuń